tirsdag den 6. juni 2017

Intet nyt er godt nyt

Så blev der igen (igen, igen) stilhed på bloggen, synes ikke der sker det helt store, som er værd at dele ud af :) 
Kunne godt skrive lidt om hverdagens trivialiteter, som: 
-  da jeg gik i Netto og glemte at låse cyklen, som heldigvis stod hvor jeg havde efterladt den.
- i går fik jeg omrokeret på mine bogreoler - eller indholdet af dem
- at min nye kaffemaskine er på vej
- der ligger en søpapegøje i en pakke på vej til mig
- halvdelen af den pose rødløg, jeg måtte smide ud, de var for ulækre
- den lækre kartoffelsalat, hjemmelavet, der står i mit køkken, som jeg vil gå ud til nu.

Rigtig god uge til dig. 
Fin lilla blomst på græsplænen, små ting i hverdagen :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...