mandag den 26. juni 2017

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er jeg frisk som en fisk. Lidt billeder fra min telefon, ikke mange, den sidste uge op til ferien var travl og jeg havde igen søvnproblemmer. Men nu er det ferie og jeg har ikke de vildeste planer lige nu - udover at passe på mig selv og slappe af. 

Et par gode punkter uden billeder: 
- Når græsslåmaskinen starter i første forsøg, det sker ellers aldrig for mig 
- Når man tager en bluse på, som passede fint da jeg købte den, nu hænger den ret meget på mig

Nyd sommeren, hvor vejret tror det er oktober, men solen og varmen skal nok komme, det gør den altid :-) 

Første dag i sommerferien, hvor jeg måtte slappe af med øm hals

Smuk aftenhimmel

Fineste mønster på et kort med sød hilsen

Ferielæsning - sæt igang

2 kommentarer:

  1. Yngste og jeg begynder også ferien med snotnæse. Æv. Dejligt du er i bedring. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber I hurtigt slap af med sygdommen. Nyd ferien. Kh

      Slet

Jeg kan godt lide mandage

En helt ny uge er godt i gang, for mange er mandage lidt øv, også for mig en gang i mellem, dynen kan være svær at få af - især i vinterperi...