mandag den 19. juni 2017

Der skal så lidt til

På en mandag, der ærlig talt har budt på en travl arbejdsdag, gør det godt med en stille of rolig eftermiddag, en kop kaffe og en god bog - er netop blevet færdig med "Victoria" af Daisy Goodwin. Har været på biblioteket og hente feriebøger, som jeg skal have med i kufferten. Jeg deler bogstakken i morgen. Faktisk viser jeg to af bøgerne i dette indlæg. 

En yndig rose, den sarte, men meget smukke lyserøde farve
Klokken 22 i går aftes

Grønne nuancer på havnen

Elsker mine ture ned til havnen og vandet
Én ny og én gammel kending. Glæder mig til at læse Blodmåne. H.C. Andersen må der også til. Genlæste blandt andet Klods Hans og Svinedrengen i weekenden. 

 

2 kommentarer:

  1. Blodmåne skal på min liste. Jeg synes godt om den første, så prøver denne også. Fortæl gerne om du synes om den :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro at jeg vil gøre. Hun skriver godt, så glæder mig til at læse Blodmåne. Kh

      Slet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...