søndag den 14. maj 2017

Søndag morgen

Sidder i en behagelig stol med katten liggende på mine lår, har udsigt til haven, hvor jeg kan følge med i fuglelivet, se en af naboernes vimpel, den ikke så blå himmel. Det er søndag, P2 sender stille og fin musik ud i stuen, jeg kan høre toget fløjte i det fjerne. Musik, jeg så ikke finalen i går - det internationale Melodi Grand Prix, men tillykke til Portugal, det var en rigtig fin sang, jeg så den på youtube i forgårs. 
Har kun hørt nogle få af sangene, plejer ikke at gå så meget op i Grand Prix, det blev så heller ikke i år, jeg begyndte på det. Måske næste år, måske ikke. 
Katten er vandret vindere, jeg vil hente en ny kop te, finde min bog frem, får desværre ikke læst så meget i øjeblikket, der har været så meget andet at gøre. 
Rigtig god søndag. 

Stemningsbillede fra sidste weekend. 

3 kommentarer:

  1. God søndag Christina :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, det er mit svar til din kommentar, der er forsinket :-)

      Slet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...