mandag den 1. maj 2017

I maj vil jeg gerne

På denne smukke, lidt blæsende, men solrige 1. maj, vil jeg begynde på mine månedslister igen.
Så i maj vil jeg gerne:


  • Lægge vanterne langt væk, nok lidt ønsketænkning, men lad os se
  • Sætte lys i vinduet 4. maj, det har jeg gjort i en del år efterhånden - en smuk tradition
  • Fotografere meget mere, det punkt har jeg brugt før, men vil virkelig gerne
  • Få sat min nyindkøbte gardinstang og nogle små reoler op
  • Nyde den smukke maj, den sidste forårsmåned 
  • Sætte større pris på de små ting i hverdagen
  • Blogge mere regelmæssigt, igen en genganger fra tidligere lister
  • Få læst flere bøger, Maria Hellebergs bog om Maria Callas ligger og venter


Håber jeres maj måned bliver helt fantastisk

4. maj for nogle år siden



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...