mandag den 24. april 2017

Ved havet

Langt de fleste af mine weekender tilbringer jeg i Nordsjælland, i et dejligt område, med skov og hav i gåafstand. Jeg elsker at gå ture i området, blive blæst igennem ved vandet, lytte til fuglene og møde et rådyr i skoven. 
Har en ekstra cykel deroppe, som også bliver brugt, har endda min faste cykelrute, som er på 20 km.,hvor turen går op og ned af bakker, nogle mere 'hårde' end andre. Mindre kan også gøre det, en cykeltur til havnen og gennem byen.
Her er nu også ganske hyggeligt i min hverdags-by, som jeg gerne vil udforske noget mere, planlægger en lille håndfuld indlæg om byen. 
God aften til dig. 

2 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt, men 20 km er godt nok langt

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det, men det er en dejlig og smuk tur, men den bliver heller ikke cyklet dagligt :-)

      Slet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...