tirsdag den 18. april 2017

Sometimes it snows in april

Kunne ikke lade være med at bruge "Sometimes it snows in april" i overskriften :-) Jeg har ikke set noget sne, men det kan jeg se andre har, på Instagram og Snapchat er der masser af sne (mest ord om sne). Ingen sne her, blot solskin, blå himmel og en kold vind. Sådan er april foråret, det kan være lunefuldt, ligesom lykken - "Hvorfor er lykken så lunefuld..."

Min udsigt for et øjeblik siden, udsigten til det smukke træ. som jeg elsker at kigge på, fra nøgne grene til det står med alle grene fyldt med blade - og fuglene, der tager sig et lille hvil på en gren. 


Nu vil jeg klappe skærmen i, ordne lidt praktisk, inden det ringer på døren. Fortsat god mandag tirsdag ;-)

8 kommentarer:

  1. Jeg så rent faktisk nogle fysiske snefnug i dag... men ikke mere end en håndfuld. Så stoppede det igen. Det er underligt vejr for tiden. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. April byder på lidt af hvert, i dag som var det efterår :-)
      Kh.

      Slet
  2. Dejlig udsigt! ❤️ - vi fik et lille drys forårssne i dag, men sådan er det jo med april - det er en lunefuld måned!

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker min udsigt, til "mit" træ. Det kan jeg kun give dig ret i, en lunefuld måned.

      Slet
  3. Så måske 10 snefnug i går som landede på Zorro... men ellers har vejret her været skønt, lidt køligt i dag og i går, men søndag var varm.

    SvarSlet
    Svar
    1. Flot vejr, koldt, men dejligt med solskin :-)

      Slet
  4. Vejret har også været lidt tvetydigt i Aalborg - da der sneede om morgenen i tirsdags, cyklede jeg kl. 15 på job i forårsjakke. Skørt :D

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Har også fundet forårsjakken frem, koldt at cykle i, men nægter at overgive mig til vinterjakken i april :-)

      Slet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...