tirsdag den 25. april 2017

Mit bibliotek #1

Velkommen til mit bibliotek, et par af hylderne i hvert fald. Fra jeg var helt lille, har jeg holdt at læse bøger, jeg elskede mine ugentlige besøg på skole- og folkebiblioteket, hvor jeg mødte kompetente og søde bibliotekarer, som hjalp med at finde lige præcis de bøger, der passede til mig. 
Der kommer et indlæg eller to mere, hvor jeg viser lidt mere fra mit private bibliotek.

Hylden med bøger omkring 2. verdenskrig

Behøver vist ingen ord :-)

Her er ord også overflødig 

1 kommentar:

  1. Hold op jeg er misundelig på alle dine bøger. Jeg bor på meget lidt plads så indkøb af bøger er en luksus som jeg ikke altid har. Hurra for biblioteket 😉 Kh Birgitte

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...