lørdag den 15. april 2017

En regnvejrsdag

I dag vågnede jeg tidligt, lå og lyttede til solsortene i haven, som i øvrigt stadig pipper løs - én af mine yndlingslyde, og se dem ude i haven, så bliver det ikke ret meget bedre. Min ryg gør ondt, så har taget en pille, sidder med puder bag ryggen, det har hjulpet lidt, men krydser fingre for at smerterne snart er helt væk. Årsagen er en gæsteseng, som er ok at sove i, men kun en weekend, så jeg må på jagt efter en ordentlig seng, så jeg kan sove rigtig godt og slippe for rygsmerter. Men, som man siger, intet er så galt, at det ikke er godt for noget - jeg har brygget en latte og fundet Julie Hastrups nye krimi frem, så jeg bliver siddende et stykke tid. 
Senere vil jeg ud og gå en tur, nok ikke helt så smukt vejr som de foregående dage, men frisk luft gør godt, og en gåtur i regnvejr kan bestemt også have sin charme.
Rigtig god lørdag.



2 kommentarer:

  1. Av, godt med en god bog så.
    du har solskin? Her har vi været til træning i øs regn vejr... vådt og koldt...
    god påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde regnvejr det meste af dagen, det klarede op hen under eftermiddagen/tidlig aften - rigtig edterårsvejr. Håber du også har nydt påsken.

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...