tirsdag den 14. marts 2017

Rodet mandag

Overskriften kunne også være "Doven mandag", for jeg har ikke udrettet det store på ugens første hverdag, udover at passe mit arbejde og mine daglige cykelture, har jeg hygget hjemme - set to gamle genudsendelser af "Hammerslag" (mens jeg sorterede i gamle opskrifter), drukket kaffe, nusset rundt, taget en lille morfar på sofaen. Overvejet bloggens fremtid - er endnu ikke helt klar til at droppen den. Uden at jeg skal udlevere mig selv at for meget, så har selvværdet drillet igen, igen. Nogle gode samtaler har hjulpet mig, så det lysner. 
Jeg er klar til forår og masser af blå himmel, fik en dejlig forsmag på det i weekenden, hvor det gjorde godt - både for krop og sjæl. 








2 kommentarer:

  1. Smukke billeder. Håber du beholder bloggen :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte. Jeg beholder den, skal bare finde gnisten igen :-)
      Kh

      Slet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...