torsdag den 23. marts 2017

En gang skal være den første

I morges cyklede jeg tidligt hjemmefra, vejret var smukt, så jeg cyklede en ekstra omvej, forbi havnen, der er så kønt, særligt når der er helt øde og stille, kun fuglekvidder kunne høres. Desværre punkterede jeg, mit fordæk gjorde, heldigvis var der ikke langt til min arbejdsplads, så fik en fin lille gåtur også. 
Har cyklet dagligt i mange år, har aldrig oplevet at punktere på fordækket, men som man siger, at en gang skal være den første :-) Afleverede cyklen hos cykelsmeden og kunne hente den efter arbejde. Fin og hurtig service.
Fik fotograferet lidt billeder med min telefon. 



2 kommentarer:

  1. Øv med punktering. Jeg har prøvet det, men det er jo oftest baghjulet, der går ;-) fine billeder, der er så smukt om morgenen for tiden. God weekend. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig sjældent, at det er forhjulet der punkterer. Håber du havde en dejlig weekend?
      Kh

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...