mandag den 27. marts 2017

Der skal så lidt til

Dagen startede gråt, men nu er solen fremme - dejligt for både krop og sjæl :-) Jeg havde tidligt fri, fantastisk måde at starte en ny uge på, synes jeg, på vejen hjem fik jeg klaret lidt indkøb, spiste frokost hjemme, ristet rugbrødssandwich med rucola, tomat, pesto og ost, hører ikke til dem, der fotograferer min mad, så ingen billeddokumentation. Hvem ved måske kommer jeg til det en dag. 
Her følger lidt billeder fra sidste uge, jeg vil blive bedre til at huske at fotografere lidt mere fra hverdagen,så det ikke bliver blå himmel og solnedgang det hele. 

Gik en tur i går eftermiddag, fantastisk blå himmel og dette smukke træ.

Mit yndlingsmotiv i øjeblikket, solnedgangen set fra min stue

Dette lå i min postkasse i går, da jeg kom hjem fra weekend i det nordsjællandske 

Denne bog har jeg haft stående i et halvt års tid, nu er jeg gået i gang med at læse den 

Endnu en solnedgang





2 kommentarer:

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...