mandag den 6. februar 2017

På det seneste har jeg...

...samlet to reoler, som i helt alene
...flyttet rundt på bøger - både hjemme og på arbejdet 
...læst den første bog i 2017 færdig
...skrevet to fridage ind i kalenderen
...købt lidt nyt til garderoben
...købt påskelijler til den store guldmedalje 
...endelig blevet færdig med at se de nye afsnit af Gilmore Girls 
...købt citronsodavand, for første i noget der ligner 100 år
...spist fastelavnsboller fra den gode bager (og eneste bagerbutik) i min fars by


/pinlig slåfejl i overskriften, er nu rettet :-)

6 kommentarer:

  1. Det lyder som lutter gode ting! ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, selv det at samle de to reoler endte lykkeligt :-)

      Slet
  2. Uhm fastelavnsboller. Håber jeg snart skal have en 😉 Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også for dig :-) Kh.

      Slet
  3. Haha, jeg kender godt det der med at gå solo-bolig amok :D Så hyggeligt.

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtig hyggeligt, og når det er 'overstået' kan man virkelig nyde det nye/de nye forandringer i hjemmet :-)

      Slet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...