mandag den 20. februar 2017

Der skal så lidt til

Syntes at dynen var lidt svær at lægge væk i morges, udenfor var det mørkt og vådt, første dag efter en utrolig rar vinterferie. Op kom jeg, mine daglige morgenrutiner blev klaret, hvorefter jeg kunne sætte mig i sofaen med et krus te, iPad og min bog i en halv times tid, inden jeg skulle på cyklen og afsted til arbejdet. Trods regnen i morges, var det dejligt at cykle, og gadelygterne blev slukket på vejen. Lyset og foråret er på vej til os. 
På min telefon ligger en masse rare minder fra det sidste stykke tid, så dejlige minder og masser af blå himmel. 
Håber også din mandag er god ved dig. 

Fra en af mine mange ture i Halsnæs og omegn

Aftentur ved Lynæs

Smukkeste blå himmel

En blomst på min novemberkaktus

Mere hav og blå himmel - en god kombination 

Biblioteksbog, jeg glæder mig til at læse

1 kommentar:

  1. Åh jeg glæder mig også til at få fingre i den bog. Har hørt så meget godt om den. Kh. Birgitte

    SvarSlet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...