lørdag den 4. februar 2017

Angst og mindreværd

Lidt tanker på en lørdag morgen, måske lidt rodet, men det hjælper at få det 'ned på papiret'.
Angsten driller mig i øjeblikket, egentlig vil jeg gå i ét med omgivelserne - jeg går helst i sorte bukser og bluser, undgår for det meste øjenkontakt, kigger ned eller sørger for at være i gang med noget, så min opmærksomhed er rettet mod det. Er jeg noget værd, det er jeg, selvfølgelig er jeg det, men det er sørme nogle svære dage, når angsten sætter sig på mig og mit humør.
Jeg vil tage kampen op (igen,igen), har købt en orange bluse, som jeg skal have på, på mandag. Puha, det bliver noget nyt, at træde ud af den 'sorte periode'. En overvindelse, men tror det bliver godt. 
Ret ryggen, jeg må også være her. Jeg skal være her :-) trykker på 'udgiv' nu.
God lørdag.

Ingen kommentarer:

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...