mandag den 23. januar 2017

På det seneste har jeg...

  • Lånt Jane Aamunds nyeste bog: "Mine egne veje", jeg er allerede solgt til den, hun skriver fantstisk godt.
  • Befundet mig i en januar-boble af manglende energi
  • Arbejdet for to p.g.a. sygdom på arbejdet
  • Set gamle danske film, som "Poeten og Lillemor" og "Forelsket i København"
  • Ikke set resten af de nye afsnit af "Gilmore Girls", mangler de sidste to afsnit
  • Set afsnit 1 af "Badehotellet" sæson 4
  • Købt påskeliljer en masse
  • Cyklet små 20 km. hver dag, weekenden undtaget :-) 






4 kommentarer:

  1. Det er sejt at du cykler så langt. Det tror jeg ikke jeg kunne klare. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Har cyklet det næsten dagligt i fem år, det var hårdt i starten, nu kan jeg ikke undvære mine daglige to x 10 km. :-)
      Kh.

      Slet
  2. Åh, 'Forelsket i København', den er så sød!... ❤️

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i, og dejlige sange og smukke melodier :-)

      Slet

På en gråvejrsdag

Gråt, gråt og endnu mere gråt, trods det grå vejr, så har det været en dejlig og hyggelig fredag. Faldt over et afsnit af “Huse for millione...