søndag den 1. januar 2017

Mens vi venter

Lige nu lytter jeg til tv-avisen, hvor de taler om statsministerens nytårstale, tidligere fulgte jeg lidt mere med, da gæsterne ankom til nytårskur på Amalienborg. Om ikke så længe begynder den tredje sæson af Arvingerne på DR, jeg glæder mig.

Anden juledag var vi på tur til Gilleleje, en rigtig hyggelig by, vi kørte også forbi Nødebo, hvor jeg så præstegården (ikke den fra filmen) og den smukke gamle kirke.

Så er der kun fem minutter tilbage, så jeg vil udgive dette indlæg og skynde mig at hente kaffen. 
God aften.

Den smukke kirke i Nødebo
Fine Ida fra Gilleleje

Smuk udsigt

Stemningsfulde gamle huse 




2 kommentarer:

  1. Jeg følger ikke med i Arvingerne, så jeg havde god tid til min bog i går aftes. Godt nytår. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. En god bog er et rigtig godt selskab, tit dropper jeg tv til fordel for en bog. Kh.

      Slet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)