tirsdag den 10. januar 2017

Gråt

Hold nu op, mit ønske om at blogge mere i 2017...det går ikke så godt. Jeg er ramt af hverdagen, travle dage, sover inden klokken runder 21.20 i øjeblikket, og sover bedst når vækkeuret (min iPhone) larmer klokken 5.25. 
Har ideer til flere indlæg, men at få dem ned på papiret, det går ikke så godt. Det bliver bedre, det lysner. 
Nu vil jeg sætte mig godt til rette i sofaen, drikke min te, se lidt tv, og holde min kalender opdateret - min fysiske kalender, har aldrig vænnet mig til den elektroniske.
God aften
Billedet er taget i går, men kunne sagtens være fra i dag. 

2 kommentarer:

  1. Ja jeg er godt nok også træt for tiden. Det er gråt og mørkt og jeg skal hale mig op af sengen hver morgen. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Så rart at jeg ikke er ene om at have det sådan - undskyld :-) Så rart med lidt blå himmel og solskin nu.
      Kh.

      Slet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...