tirsdag den 3. januar 2017

10 ting jeg vil i 2017

Overskriften kunne også hedde: 10 ting jeg vil blive bedre til i 2017
  1. Være mere kulturel, en flittig gæst på udstillinger og museer
  2. Rette ryggen, hovedet op, og sende min angst til vægs
  3. Cykle meget mere end de daglige ture til og fra arbejde, og måske tælle kilometer (som jeg gjorde for nogle år siden)
  4. Gå flere ture
  5. Fotografere - ikke kun 'landskabemalerier', men også mennesker, bygninger...
  6. Smile meget, meget mere
  7. Samle på de små ting/oplevelser
  8. Glæde mig over de små ting i hverdagen
  9. Invitere familie og venner til hygge hos mig, så,sjældent at jeg lægger hus til noget
  10. Være mere impulsiv




4 kommentarer:

  1. Åh jeg er ikke god til at være impulsiv. Måske jeg også skulle arbejde lidt med det i 2017... kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Held og lykke med det :) Er selv spændt på, om jeg kan finde ude af det.
      Kh.

      Slet
  2. En virkelig dejlig liste, genkender flere fra min egen :-) Håber det må lykkes for dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Så hyggeligt med en lille liste, håber det også lykkes for dig.

      Slet

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...