torsdag den 8. december 2016

På det seneste har jeg...

...nærmest dagligt sagt; Tag fødderne ned fra bordet
...også sagt; tag skoene af, så må du gerne have fødderne på bordet
...bandet (ikke højt, altså) over en internetbutik, varerne er nu på vej - heldigvis
...læst hyggelige og søde julenoveller af Morten Korch
...set julefilm på TV2 Charlie (jeps, mentalt er jeg over 70 år)

...købt lidt nye bøger (indlæg om dem senere)
...glædet mig over vores julekonkurrencer på arbejdet - alle børnene er glade for dem
...lavet et enkelt nytårsforsæt

4 kommentarer:

  1. Jeg tror også jeg nærmer mig de firs. Og så med en upcoming snue, så står det virkelig skidt til... Inviterer du mig over til noget Morten Korch-hygge?
    Håber dine varer når godt frem, og held og lykke, både med nytårsforsættet og med at få fødderne ned af bordet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Rart at jeg ikke er den eneste med en højere mental alder :-) Håber din snue er gået over, jeg blev ramt at en mild snue i fredags, heldigvis ikke så slemt.
      Kæmper stadig med fødderne, en sej kamp, jeg gerne skulle vinde.

      Slet
  2. Næh, nye bøger. Det glæder jeg mig til at læse om :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ikke mange, men lidt har også ret. Deler dem i morgen.

      Slet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...