fredag den 2. december 2016

Mørk morgen og et tidligt nytårsforsæt

Klokken var syv, da jeg tog hjemmefra i morges. Det var mørkt, koldt, stjerneklart, hue og vanter var på. Ved rådhuset var alle træer pyntet med lyskæder, juletræet stod ved indgangen til rådhuset og så fint ud med alle lysene.
Dette billede var det eneste jeg fotograferede. Jeg er desværre blevet lidt 'rusten' i at fotografere i offentlighed, det må ændre sig i 2017, hvor jeg gerne vil fotografere meget mere. Det gjorde jeg meget tidligere, men det sidste år - eller to er det ikke blevet til meget. 

Rigtig god weekend, min tilbringes i Nordsjælland. 

2 kommentarer:

  1. Det er så fint med al det lys. Rigtig god lørdag. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør de mørke tider lidt hyggeligere :-)

      Slet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...