onsdag den 14. december 2016

I mangel af dagslys

I går ville jeg vise mine nye bøger, men har ikke fået fotograferet dem, så det må vente lidt. Dagslyset er det bedste lys :-) 
Så vi snupper lidt trivialiteter i stedet.

Jeg...
...har spist risengrød i dag (første gang i år)
...har bestilt plakater fra Desenio, bl.a. en plakat med bøger, som skal hænge i mit bibliotek
...er startet på en ny bog, jeg har lånt på biblioteket. "Den glemte have" af Kate Morton
...har fundet bøger frem, som jeg skal have med på juleferie
...har snart juleferie #tiltrængt #træt
...har genlæst "Babettes gæstebud", favorit 




2 kommentarer:

  1. Jeg tror nok, at jeg har læst 'den glemte have'... men jeg kan ikke huske plottet ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Det kan jeg godt genkende :-) Kæmper lidt med denne, den springer meget i tiden, 2005, 1975' 1913, 1900, skal holde tungen lige i munden :-)
    Kh.

    SvarSlet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)