torsdag den 1. december 2016

Det Sørme, det sandt, december

Meget opfindsom titel - jeg ved det ;-) 
Så ramte vi 1. december, julemåneden er i gang, jeg har været i julestemning de sidste små 14 dage. Lige nu lytter jeg til julemusik, ved min side er mit 'julekrus' fra Royal Copenhagen, købte lidt te med hjem i dag, fandt den i SuperBrugsen til 11 kr. Havde tidligt fri i dag, så rart med tid en masse hygge og praktiske ting, som en vasketid og gulvvask. 
Var forbi biblioteket, fandt ikke noget spændende, men fik afleveret en bog  "Min søsters hemmelighed", som jeg fik læst færdig i morges. Læser 30-45 min hver morgen, inden jeg skal på arbejde, det er rigtig hyggeligt. 
Hav en dejlig 1. december :0) 




2 kommentarer:

  1. Ih den er også god, den the. Bogen kender jeg ikke, den skal jeg have på min liste. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er god, en af de bøger, der springer tilbage i tiden, men gør det på en god måde - ikke forvirrende.
      Kh

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...