torsdag den 1. december 2016

Bøger i november

I november ville jeg gerne læse mere faglitteratur, to bøger blev til det - den ene Per Stig Møllers erindringer, den var meget god og interesant, især hvis man er politisk interesseret, og det er jeg i dén grad. 
Den anden bog var en fin, lille, hurtig læst bog af Morten Korch, hans erindringer, som passede meget godt til titlen: Tæl kun de lyse timer. 

Fik endelig læst "Kureren", som jeg egentlig var begyndt på for nogle måneder siden, men måtte gemme lidt, da nogle biblioteksbøger kom i vejen. Læste "Kureren" hos Mofibo (ikke reklame),
"100 dage" af Lotte Kaa Andersen var jeg heldig at få fingre i på biblioteket, som nummer 1 i køen. 

"Dage og kampe" af Per Stig Møller
"Tæl kun de lyse timer" af Morten Korch
"Kureren" af Kjell Ola Dahl
"100 dage" af Lotte Kaa Andersen
"Min søsters hemmelighed" af Tracy Buchanan

I december skal jeg have læst de sidste bøger, så jeg rammer de 52 bøger i 2016 - har tabt tråden mht antal indtil videre, men har en liste på min iPad, så tallet ude i sidebaren bliver snarest opdateret - det samme med siden "52 bøger". 





Tænker at bøgerne i december gerne må være søde, hyggelige og fyldt med varme og kærlighed :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...