onsdag den 23. november 2016

Tiden går og klokken slår

Der sker ikke meget på bloggen, tiden har jeg brugt på arbejde, familie og venner, bøger, gode ture i naturen og jeg kunne blive ved. Sidste år kom der et indlæg hver dag i december, måske skal det gentage sig i år. I 2017 vil jeg gerne udgive flere indlæg, som i bloggens spæde start, hvor jeg delte ud af stort og småt. 
I dag har jeg afleveret pakkekalender - en kurv til min far, og en kurv til min søster og hendes familie. 48 gaver i alt, som jeg har brugt den sidste måneds tid på at få købt, mandag og tirsdag pakkede jeg ind til den store guldmedalje, heldigvis elsker jeg at pakke gaver ind, så hyggede mig med det. 

Dette billede tog jeg i går morges, ikke det bedste, men jeg mærkede julestemningen, som bliver større for hver dag. Om en måned er det lille juleaften...




2 kommentarer:

  1. Vores juletræer i bebyggelsen får først lys på d. 1 dec. Men så bliver det til gengæld også siddende indtil nytår. Det er så hyggeligt. Vi har flere træer og størrelser rundt omkring i området. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så hyggeligt med juletræet i de forskellige begyggelser og haver, gør de mørke morgener lidt nemmere at komme igennem :-)
      Kh.

      Slet

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...