onsdag den 9. november 2016

Onsdag morgen

Har været oppe siden klokken 5.15, har ikke tændt for mit tv, kun radioen - det er nok. Jeg har brygget te, læst lidt blogs, læste min bog færdig i går aftes; "Tæl kun de lyse timer", og det vil jeg efterleve, se positivt på det hele, selvom jeg nu til morgen kan have lidt svært ved det :-) 
Udenfor ligger der lidt sne, hyggeligt, men ikke praktisk, når man gerne vil cykle, men ikke kan lide at cykle i sne. 
Jeg ønsker en dejlig dag, og husk at se positivt på det hele :-) 

2 kommentarer:

  1. Det er svært at være positiv lige i dag... Synes verden er gået helt forkert. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Er fuldstændig enig, Birgitte. Mangler ord.

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...