søndag den 13. november 2016

Jeg #9

Denne gang om bøger og læsevaner

Jeg...

...har altid været en læsehest
...elskede den ugentlige bibliotekstime i folkeskolen
...har næsten altid en bog med i tasken
...har endnu ikke læst en hel bog af Jojo Moyes (er startet på to, men de er ikke læst til ende)
...aktiverede mit medlemskab i en bogklub for nylig
...er nu medlem af to bogklubber
...var engang medlem af otte bogklubber (flere af dem er nu lukket eller sammenlagt med Gyldendal)
...har flere gange læst en bog på min iPhone, ret nemt, når man sidder i s-toget
...giver udelukkende bøger i julegave i år, næsten
...arbejder med bøger til daglig
...læser Politikens tillæg om bøger flere gange 
...mangler at læse ti bøger i år, så har jeg læst 52 bøger i 2016
...vil måske gøre det samme i 2017

4 kommentarer:

  1. Wow, det er vildt så mange du kan nå. Det kan jeg trods alt ikke... og dog, hvis jeg ikke havde studiet, så ville jeg måske nok kunne nå det. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis er det over en lang periode :-) Men jeg elsker at have gang i flere ting på én gang.
      Rigtig god uge til dig, Birgitte.

      Slet
  2. Bøger er nu også ret dejlige (:

    - K

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de, og en fantastisk verden at forsvinde ind i :-)

      Slet

På en gråvejrsdag

Gråt, gråt og endnu mere gråt, trods det grå vejr, så har det været en dejlig og hyggelig fredag. Faldt over et afsnit af “Huse for millione...