lørdag den 5. november 2016

I november vil jeg gerne


  • Få alle julegaver i hus
  • Overraske min far med en pakkekalender-kurv, det samme til min søster og hendes familie
  • Gense et afsnit eller to af Miss Marple, elsker en god engelsk krimi
  • Læse mere faglitteratur
  • Klare alle spørgsmål til vores julekonkurrence på arbejdet
  • Læse Lotte Kaa Andersens nye bog "100 dage", en efterfølger til "Hambros Allé 7-9-13"
  • Få hængt min spisebordslampe op (!!)
  • Få sendt ønskeseddel, er så svært at finde på noget
  • Kigge på nye plakater, som kan komme med på listen
  • Ikke blive trist over de grå dage, som november kan byde på



5 kommentarer:

  1. Det lyder som nogle gode ting :-) Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og de skulle gerne gøre min november (og december) lidt bedre :-)

      Slet
  2. Helt enig! Jeg er sikker på, at november bliver en god måned :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg bestemt også, lad os gøre et forsøg :-)

      Slet
  3. Ja, og de skulle gerne gøre min november (og december) lidt bedre :-)

    SvarSlet

Der skal så lidt til

Første hverdag efter en dejlig efterårsferie, dynen var ekstra tung i morges og mørket hjalp ikke meget på det, men op kom jeg da, hverdagen...