mandag den 24. oktober 2016

Tilbage til hverdagen

Så ramte hverdagen igen, uge 43, sidste uge i oktober (d. 31. oktober er jo en mandag), en oktober der bød på en ret travl uge på arbejde, en dejlig efterårsferie, min fødselsdag (38 år), ingen alderskrise her :-) 
To måneder til juleaften, i år skal der altså jules til den store guldmedalje, jeg glæder mig. 

På mit bord står en buket blomster med de smukke efterårsfarver, jeg elsker efteråret. Snart venter november, som kan virke så lang, men vi smiler lidt mere og håber på noget blå himmel og solskin. 
Hav en dejlig aften, jeg vender tilbage i morgen med en lille boglig november-udfordring til mig selv. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...