tirsdag den 25. oktober 2016

Mere faglitteratur

Mange af de bøger, jeg har læst i 2016 har været ret 'lyserøde', nu trænger jeg til noget helt andet. I november vil jeg kun læse faglitteratur, disse to bøger er netop hentet hjem fra biblioteket, og jeg glæder mig til at læse dem. Okay, det bliver ikke kun faglitteratur, skal jo læse 'Månedens Morten', kom jeg lige i tanke om. Må da vist også hellere komme i gang med oktobers Korch-bog. Skal kigge på min reol, om der findes en kort historie af den gode Morten Korch. Oktober har ikke været nær så god en læse-måned, men mere om det i et andet indlæg. 


2 kommentarer:

  1. Min Fars Flugt kender jeg ikke. Den lyder spændende. Jeg kan godt lide til tider at læse beretninger fra ww2. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg også godt - både fag- og skønlitteratur.
      God weekend kh

      Slet

Hilsen fra ferielandet

Så blev det torsdag, udenfor regner det, indenfor er her lunt og hyggeligt, dagen tredje kop te er ved min side, “Lady Grey”, én af mine fav...