lørdag den 8. oktober 2016

Jeg... #8

...synes det norske sprog er så pænt (har ikke, og skal ikke se "Skam")
...har overvejet at få en kat eller en hund
...overvejer at købe en ny taske
...har brugt den samme taske i over tre år
...har mange tasker i min samling
...glemte regnbukserne, hvilket resulterede i, at jeg fik plaskvådde bukser, på cykelturen hjem
...har sovet en time i eftermiddag 
...elsker mandage
...vil huske min blok, til notater og brilliante ideer. 
...mangler bloginspiration, deraf dette (lidt navlepillende) indlæg 



2 kommentarer:

  1. Du kan få sådan en lille kat du kan have med i en taske :) håber du er blevet tør igen. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. En lille kat eller hund, som kan komme med i en taske/kurv, når jeg skal være væk i weekenden, overvejer stadig. Er opvokset med både hund og kat, og havde en dejlig kat i over 12 år, som jeg købte da jeg flyttede hjemmefra.

      Slet

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...