mandag den 3. oktober 2016

I oktober vil jeg gerne

Min (ønske-)liste for oktober ligner septemberlisten ret så meget,

I oktober vil jeg gerne: 

  • Fotografere meget mere - og ikke kun med min iPhone *
  • Cykle den lange tur hjem fra arbejde, og ikke nøjes med den korte tur
  • Samle familien til min fødselsdag
  • Bage pandekager
  • Læse mindst fire bøger*
  • Drikke mere te
  • Spise clementiner 
  • Få indrettet mit læsehjørne færdig*
  • Samle kastanjer*
  • Nyde de første tegn på efteråret*
*Fra septemberlisten



4 kommentarer:

  1. Yeah, pandekager skal der til her til efteråret :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, og lidt varm kakao også :-)

      Slet
  2. Sikke en dejlig liste! Den kan jeg også nikke til.

    SvarSlet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...