søndag den 30. oktober 2016

I dag har jeg...

...sovet til klokken seks, hvor jeg også stod op, elsker den ekstra time, vi har fået pga vintertiden
...læst den ene af mine bøger færdig
...kørt et par timer i tog, med næsten i min telefon, hvor jeg læste bogen
...også nydt det smukke efterår fra toget
...droppet at tage bussen fra stationen, gik hjem i det fine efterår
...købt min søndags-pizza
...set et afsnit af Scandal
...talt i telefon med søster og flere gode mennesker
...gjort klar til en ny og spændende uge

4 kommentarer:

  1. Wow, du var rigtig tidligt oppe. Jeg nød at sove længe og stod først op kl. 7,30 ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Duer ikke til at sove længe, vågner stadig til sommertid i øjeblikket - mit indre ur har ikke 'omstillet' sig endnu. Men misunder tit jer der kan sove længe :-)

      Slet
  2. Du fik da noget ud af din dag :0)
    Jeg kan heller ikke helt finde ud af at bruge den time til at sove i. Vågnede kl. 05.05, satte mig ind i stuen og så 'Vild med dans' som jeg havde optaget. Dejlig ro :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtig hyggeligt, og skønt med ro lige hvad man har lyst til :-)

      Slet

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...