lørdag den 15. oktober 2016

Efterårsferie og bøger

Efter en rædsom og travl uge 41, ramte jeg torsdag eftermiddag efterårsferien, så skønt med 10 dages fri. Jeg tilbringer min ferie i smukke Nordsjælland, hvor jeg skal gå ture, læse bøger, sove, fejre fødselsdag, hygge med familien og meget mere.
I min rejsetaske pakkede jeg disse to bøger, som jeg glæder mig til at læse, på iPad'en ligger 'Kureren', jeg også gerne vil læse færdig, er startet, men lagde den fra mig, da jeg skulle læse bøger fra biblioteket, som der er ret mange i kø til. 
'De syv søstre' er min egen, 'Havets hvisken' er lånt på biblioteket. 

2 kommentarer:

  1. Jeg står i kø på bibliotek til De syv søstre, så håber du vil skrive om den er god :) og god ferie. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro :-) God søndag til dig, Birgitte.

      Slet

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...