søndag den 25. september 2016

Søndag

Det er nogle dage siden, jeg har været aktiv her på bloggen. En travl periode, hovedpine og nogle angstanfald har holdt mig væk. Heldigvis går det meget bedre nu, og jeg har flere indlæg i ærmet. 
Har overvejet om jeg skulle lukke bloggen, men beholder den, den har været en del af mig i mange år nu, og jeg vil stadig dele lidt af min hverdag og billeder. 

Nu vil jeg udgive dette lille indlæg, drikke mig te, læse magasiner, inden turen senere går hjem til mig selv. Bare nyde søndagen og det smukke efterår. 

4 kommentarer:

  1. God søndag og jeg håber du har det bedre :) kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det går heldigvis meget bedre nu, og glæder mig til en ny uge, som gerne skulle blive bedre end de sidste to :-)
      Kh.

      Slet
  2. Rigtig god søndag til dig. Jeg håber, det hele er lysnet lidt for dig!

    Og så kender jeg godt det der med bloggen. Det kan være svært at finde overskuddet, men endnu sværere at lukke den ned. Det er jo et projekt, man har lagt så meget af sig selv i :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går i hvert fald meget bedre, og humøret er tilbage :-)
      Du har ret, det er en svær beslutning, at lukke en blog ned, tror jeg bliver - hygger mig med at dele lidt af min hverdag.
      God mandag og ny uge til dig, Rikke.

      Slet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...