torsdag den 8. september 2016

Jeg #7

En lille udgave om mine tv-vaner :-)

Jeg...

...ser tv-avisen kl. 18.30 og gerne Aftenshowet bagefter, når tiden tillader det - og så ordner jeg ting og sager samtidig
...er glad for programmer på DR K, som Kunstquizzen, Sprogquizzen, (og Huset på Christianshavn)
...har den mindste tv-pakke 
...slugte boligprogrammer, som Hjerterum, Roomservice, Bolig blender, Fra skrot til slot, 
...ser med når tv viser begivenheder fra kongehuset 
...er ikke afhængig af mit tv, nogle dage bliver det ikke tændt
...har lige set en god udsendelse: Madsen og Majestæten






2 kommentarer:

  1. Jeg ser ikke meget tv. I perioder ser jeg Netflix/HBO serier, men det er ikke hver dag jeg får set tv. Min kæreste er lige modsat og tv-afhængig, så vi kan ikke skifte til den lille pakke (har mellem) ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Har også Netflix, det er dog ikke tit, jeg ser noget der, i øjeblikket ser jeg Gilmore girls, hyggelig serie.Overvejede om jeg skulle droppe at have en tv-pakke, men beholder den lille.
    God weekend til dig :-)

    SvarSlet

Ferie

Jeg nyder sommerferien, bloggen er sat på pause indtil august.  God sommer :0)