lørdag den 3. september 2016

I september vil jeg gerne

Jeg tager mine månedslister op igen, hvor jeg lister ting op, ting, jeg gerne vil i månedens løb.

Så i september vil jeg gerne...

  • Fotografere meget mere - og ikke kun med min iPhone 
  • Læse mindst fire bøger
  • Lave madplaner
  • Få indrettet mit læsehjørne færdig
  • Sat nye hylder op i mit køkken
  • Se en dansk tv-serie, kunne være "Borgen" eller "Forbrydelsen"
  • Samle kastanjer
  • Nyde de første tegn på efteråret
  • Købe en ny forlygte til cyklen, den anden er blevet stjålet (!!!)

Billederne er fra arkivet.







2 kommentarer:

  1. Skønne billeder! Det der læsehjørne, er det et du viser her på bloggen når det er færdigt? Det kunne jeg vældig godt tænke mig at blive inspireret af!

    SvarSlet
  2. Hov, jeg mener bestemt at jeg havde svaret på din kommentar. Men jeg skal gerne vise mit læsehjørne frem :-)

    SvarSlet

Må jeg anbefale

Denne lille bog, som gemmer på mange fine ord, jeg læste den på et par dage, kunne godt have læst den på en enkelt dag, men pga arbejde og h...