mandag den 26. september 2016

Dagens liste

God mandag morgen eftermiddag (dette indlæg skulle egentlig være på i morges, men det kom det ikke), det er mandag igen, en ny uge venter. Min start på ugen, starter med en kort arbejdsdag, hjemme venter en liste med praktiske og hyggelige ting, der skal klares.

Storskrald, har samlet en lille bunke ting, mest pap, der skal sættes til storskrald 
Støvsugning
Vaske gulvet på badeværelset
Sortere tøj
Pakke tøj til genbrugsbutik 
Læse videre i min bog (kun nr. tre i denne måned!) Skal jeg op på at læse fire bøger i september, må jeg oppe mig i dén grad.

Nu er det tid en endnu en kop te, finde "Månedens Morten" frem og læse :-)

Senere kommer der søde mennesker på besøg, glæder mig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ferielæsning

Så er der kun to arbejdsdage tilbage, så begynder min sommerferie, jeg glæder mig. Glæder mig til at slappe af, komme helt ned i gear, sove ...