fredag den 2. september 2016

Afspadsering

I dag er jeg hjemme, har taget en afspadseringsdag, en rar måde at begynde weekenden på, med en ekstra fridag. Jeg har været oppe til sædvanlig tid, nydt min morgen-te ekstra meget, men det er ikke afslapning det hele, jeg har gjort rent, flyttet rundt på bøger og magasiner (ret mange), vasket gulve. Nu har jeg brygget en kop kaffe, sat mig ved min PC, hygger mig og glæder mig over, at klokken kun er godt 9.30, der er mange timer tilbage af denne dejlige fredag.
Jeg ønsker en god weekend :-)


6 kommentarer:

  1. Åh det lyder dejligt, selv om der også skal laves praktiske ting. Rigtig god weekend. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vat en dejlig (og lidt tiltrængt) dag. Nu er hverdagen og den travle hverdag godt i gang igen :-)

      Slet
  2. Jeg elsker sådanne dage. inklusiv alt det praktiske - men kaffen smager fantastisk i en hel ren fin (og dagsstille) stue. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er skønne, sådan nogle dage. Og du har helt ret, kaffen smager fantastisk efter endt rengøring.

      Slet
  3. Det lyder fantastisk! Og meget inspirerende! Jeg bytter gerne, jeg kan pt. tilbyde lidt hovedpine, et forældresrrangement efterfulgt af en familiemiddag for femten. Var det noget? Nej?....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, hvorfor ikke :-) Ej, jeg håber du kom helskindet gennem det hele?

      Slet

Der skal så lidt til

Startede min ferie med øm hals og snotnæse (undskyld det mindre pæne udtryk), heldigvis er begge dele nu fortid, bortset fra lidt hoste er j...