onsdag den 17. august 2016

På det seneste har jeg...

...set masser af OL i tv, gymnastik og atletik er blandt favoritterne.
...spist romkugler fra den gode bager hos min far
...været på biblioteket for første gang i to måneder
...rystet på hovedet, over mine medcyklister, der kører over for rødt
...indhentet de fleste af dem - og så overhalet dem, uden de store problemer :0) 
...overbelastet min ankel ved træning 
...cyklet 20 km. hver dag i to uger
...flyttet rundt på møblerne
...nydt de smukke solnedgange, og fotograferet nogle af dem
...i mit stille sind glædet mig til efteråret 




2 kommentarer:

  1. Åh jeg har nærmest set 0 OL i fjernsynet. Det er simpelthen umuligt for mig når det bliver sendt i dagtimerne og sent om aftenen/natten. Kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Gymnastik passede heldigvis mig, da det lå inden sengetid :-) Atletik har jeg set genudsendelser af. Kh.

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...