torsdag den 18. august 2016

Nye bøger #2

I juli og august er der købt lidt bøger.




"Dagmar" af Maria Helleberg købt til 49 kr. i Super Brugsen, den glæder jeg mig til at læse. Historiske romaner er (også) lige mig, har en efterhånden en del af hendes bøger. 

"Hende du forlod" og "Det sidste brev fra din elsker" af Jojo Moyes. Købt i bogklubben i juli.

"Opkald fra en engel" af Guillaume Musso, er jeg spændt på at læse. Når jeg er færdig med denne, så skal jeg læse "Opkald fra en engel"

"Lake House" af Kate Morton, den har jeg læst flere anmeldelser af, og da jeg så den i bogklubben, ja så måtte jeg eje den også. 

"Den hemmelige kvinde" af Anna Ekberg, købt i juli. Jeg havde egentlig reserveret den på biblioteket, men at stå nu 10 i køen, det gad jeg ikke, så den blev bestilt hos Saxo. Læst på små to dage. Læs den :-)

"Svøm med dem som drukner" af Lars Mytting. Igen et køb fra bogklubben i juli. 



4 kommentarer:

  1. Svøm med dem som drukner glæder jeg mig til at læse. Den står højt på min liste ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også spændt på at læse den. God weekend. Kh.

      Slet
  2. Tak for tips - jeg har læst halvdelen, men godt lige at blive mindet om de andre. På listen med dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at kunne give lidt inspiration videre :-) God weekend.

      Slet

Der skal så lidt til

Første hverdag efter en dejlig efterårsferie, dynen var ekstra tung i morges og mørket hjalp ikke meget på det, men op kom jeg da, hverdagen...