lørdag den 27. august 2016

Lørdag en masse

Lørdag, en dejlig dag. Jeg sov længe, for mig i hvert fald, klokken var 7.30, da jeg gik i køkkenet og satte vand over til te. I øjeblikket er jeg glad for Golden China, som jeg kun kan finde i sampak fra Pickwick. En rar morgen, en stille morgen, ingen stress og jag, ingen håndværkere på taget. Jeg kan godt lide lørdag. 

Nu skal jeg snart ned til byen og snuse lidt rundt, måske købe nogle blomster, finde et fund hos genbrugsbutikken, huske at se op og nyde den smukke blå himmel, på denne dejlige sensommer dag.

Rigtig god og hyggelig dag til dig. 


1 kommentar:

  1. Det lyder som en værdig lørdagsplan :D Håber du fandt noget på genbrugsjagt.

    - A

    SvarSlet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...