søndag den 14. august 2016

Bogen på bordet #21

En fysisk bog, ikke en bog fra Mofibo, som de sidste tre bøger har været det. Dette er min tredje bog af Morten Korch i år, ikke 'fin' læsning, men rigtig hyggelig læsning og det er det vigtigste for mig. Jeg vil læse én bog af Morten Korch om måneden, året ud. Denne måneds Morten er "Lykkens luner". 

Titel: Lykkens luner
Forfatter: Morten Korch
Forlag: Peter Assenfeldt's nye forlag (bogklubudgave) 
Udgivet: 1999

Fra bogens bagside: 
Det er småt med plads i lappeskrædder Ludvig Bomanns hyggelige hjem, men Jane, hans kone, har et stort og varmt hjerte, og selv er han en uforbederlig optimist. Da en fattig nevø trænger til hjælp, går ægteparret uegennyttigt i gang med en plan, der dog undervejs ser ud til at mislykkes. Trods mange forviklinger lykkes deres aktion dog til sidst, for heldet står den kække bi" 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ting, jeg har søgt efter...#1

...på Google, jeg er et nysgerrigt menneske, vil altid gerne vide mere og endnu mere, derfor bruger jeg nettet, i “gamle dage” ville jeg slå...