onsdag den 31. august 2016

Bøger i august

Sidste dag i august, i morgen er det, i følge kalenderen, efterår, min yndlingsårstid. August måned var opstart på arbejde, efter en lang sommerferie, hvor der virkelig blev læst bøger. Det kan jeg ikke prale af, at der blev gjort i august, men tre bøger, og færdiglæst en bog fra juli, blev det til. En trilogi, som jeg egentlig ikke var så begejstret for, men dog læste færdig, men næppe bliver genlæst. 

Bøgerne, jeg læste i august:

"Mørklægning" af Anders Bodelsen
"Spillet om sirenen" af Pernille Vørs
"Magtens pris" af Pernille Vørs
"Englens død" af Pernille Vørs
"Lykkens luner" af Morten Korch 

I september skal jeg læse "Opkald fra en engel" færdig, finde månedens Morten Korch, snuppe "Lake House" af Kate Morton fra reolen, og hvad jeg ellers kan finde på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...