mandag den 11. juli 2016

Der skal så lidt til

Tredje uge af min sommerferie er godt i gang, på sengen ligger katten og sover, jeg har været tidligt oppe - kan åbenbart ikke sove længe, men så er der god grund til en lille lur senere. Dejligt med ferie, hvor der er plads til lige, hvad jeg har lyst til. 
Solnedgang med den smukkeste udsigt

Aftenlys ved vandet

En dejlig plet

Årets første besøg hos Havnegrillen

Blå himmel, skyer og en skibsmast :-) 

Du danske sommer... Fra en af mine cykelture

4 kommentarer:

  1. Sikke smukke billeder. Hvor er de fra? Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Fra Hundested og omegn - her er så hyggeligt og dejligt område. Kh.

      Slet
    2. Jeg kom meget i Hundested og omegn som barn, da mine forældres venner havde sommerhus der. Så dejligt - forstår godt du er vild med det. Er det i sommerhus? Kh. Birgitte

      Slet
    3. Min far bor heroppe, så kommer her rigtig tit. På et tidspunkt overvejede jeg endda at flytte til Frederiksværk eller Hundested.

      Slet

På det seneste har jeg...

...ikke skænket bloggen mange tanker  ...heller ikke læst meget, hverken blogs eller bøger ...købt næsten alle julegaverne ...og et par styk...