fredag den 1. juli 2016

Bøger i juni

Juni, måneden der bød på lidt af hvert, travlhed på arbejdet, gode cykelture, varmt vejr, hyggeligt samvær, is, tordenvejret og masser af lyn (som jeg ikke er stor fan af), Sankt Hans, sommerferiens begyndelse.

I juni fik jeg læst seks bøger, ny rekord for mig :0) I morges startede jeg på en ny bog, som jeg læser færdig i morgen. Hu Hej, hvor det går. 

Næste bog i rækken, det må blive "Pigen på klippen". Hyggelig ferielæsning. 


Bøgerne, jeg læste i juni:


"Midnatsrosen" af Lucinda Riley

"En velbevaret hemmelighed" af Kate Morton

"Pigen fra Napoli" af Lucinda Riley 

"Forbandede kærlighed" af Coleen Hoover

"Bedemandens datter" af Sara Blædel

"Mosekongen" af Morten Korch





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...