tirsdag den 21. juni 2016

Nye bøger #1

Efter jeg (langt om længe) har fået mit eget lille 'bibliotek', er min læselyst virkelig kommet tilbage, det samme er lysten til at købe bøger. Nu kan bøgerne komme på plads i de nye bogreoler, og ikke blot lægges i en bunke på gulvet. Jeg satser på at vise billeder af biblioteket på et tidspunkt,  jeg kan ikke nå det inden min ferie begynder, så en gang i september/oktober :-)

Disse bøger har jeg købt i maj og juni

Hørte om denne bog i tv (mener jeg), har desuden læst flere begejstrede anmeldelser, så den røg med i kurven. Er ved at læse den, men er ikke kommet så langt.  

Jeg har læst slugt alle bøgerne om Louise Rick, er spændt på denne, som er noget helt andet. Igen har jeg læst mange gode anmeldelser, men også det modsatte, så er spændt på at læse den. Det er jo ens egen mening om bogen, der er det vigtigste. 

Den købte jeg i Gyldendals bogklub, hvor den var månedens bog. Omtalen af bogen fangede mig, Frankrig under 2. verdenskrig. Den skal læses i efteråret, regner jeg med. 


Den er også købt i Gyldendals bogklub.

Den har jeg læst, lånte den på biblioteket. Synes godt om den, lidt trivielt en gang i mellem, men vil gerne genlæse den, så købte jeg den på tilbud. 

Igen en bog, jeg allerede har læst, men som med "Lavendelhaven" vil jeg gerne læse den igen, og da den var på tilbud, sammen med "Lavendelhaven", kom den også med hjem. 




2 kommentarer:

  1. Åh de tre sidste har jeg læst - eller, jeg kan godt komme i tvivl om nogle af dem, for de minder meget om hinanden i opsætning og stil. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg godt til, troede at jeg havde en af dem i forvejen, men tog fejl. Kh.

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...