mandag den 20. juni 2016

Mere ferielæsning

Da jeg skrev mit indlæg om ferielæsning i går, glemte jeg to bøger. Den ene er "Bedemandens datter" af Sara Blædel, den står i reolen lige nu, derfor glemte jeg at få den med på billedet. Den anden bog, jeg også vil læse i ferien, det er eventyr af H.C. Andersen, jeg glæder mig til at få genopfrisket hans eventyr, som jeg elskede som barn. Jeg lyttede også til dem, og andre eventyr, på lydbånd med Peter Kitter som fortæller, noget han gjorde helt fantastisk, husker endnu hans stemme og hans måde at fortælle på - eks. kan jeg "Rumleskaft " og Tornerose, (som jo er af brødrene Grimm) udenad, takket være Peter Kitter:-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Siden sidst

Halløjsa! Så er jeg tilbage på min lille blog, det blev en længere pause/ferie fra den. Jeg startede op på arbejde igen for 14 dage siden, h...