torsdag den 2. juni 2016

Jeg...#5

...binder snørrebånd på den forkerte måde, som jeg lærte det i børnehaven 
...vender toiletrullen 'forkert'
...ser nærmest kun DR1
...har overvejet at droppe tv-pakken, men det blev ved overvejelsen 
...har ikke drukket sodavand siden oktober 2015
...har forudbestilt "Bedemandens datter" af Sara Blædel
...var så tæt på at bestille et abonnement på Bo Bedre i dag
...glæder mig til temperaturen faldet bare lidt - 28 grader i min lejlighed er for meget, især om natten



2 kommentarer:

  1. Åh jeg glæder mig også til bare lidt koldere vejr... og jeg binder også mine snørebånd 'forkert' ift. alle andre. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at jeg ikke er den eneste, der binder snørrebånd "forkert" :-) Kh.

      Slet

Fred være med det

Et par oplevelser, der har irriteret mig i ugens løb. Er heldigvis et positivt menneske, så det er skrevet med et glimt i øjet. Kom hjem ...