søndag den 19. juni 2016

Ferielæsning

På fredag begynder min sommerferie, hvor bliver det skønt med ferie, virkelig tiltrængt, da vi har manglet en kollega, og h*n´s opgaver er lagt oven i mine. 
Min sommer tilbringes hjemme i vores lille, skønne land. Jeg skal fotografere, hygge med venner og familie, cykle gode ture, læse en masse, og et smut i IKEA :-) 

Her er de bøger, jeg i hvert fald skal læse i ferien: 



"Mosekongen" af Morten Korch

"Huset ved Riverton" af Kate Morton

"Pigen på klippen" af Lucinda Riley

"Pigen fra Napoli" af Lucinda Riley (den er jeg faktisk allerede ved at læse)

Nu vil jeg hente min te og sætte mig ind i mit 'bibliotek' og læse videre i "Pigen fra Napoli", og nyde resten af denne dejlige søndag. 

2 kommentarer:

  1. Det kunne godt ligne en liste, jeg også har... Men jeg er lige gået i gang med 'byen brænder' og den er temmelig tyk. Så vi må se hvor meget jeg når at få læst i ferien. Rigtig god sommerferie til dig. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har jeg hørt meget om, og vil gerne læse den.
      Tak, og god ferie til dig, Birgitte

      Slet

På en gråvejrsdag

Gråt, gråt og endnu mere gråt, trods det grå vejr, så har det været en dejlig og hyggelig fredag. Faldt over et afsnit af “Huse for millione...